Happy Holidays from The Gman (Gerald Weber)

Dec 2, 2009   //   by Gerald Weber   //   SEO Blog  //  35 Comments

Well it’s that time of year again folks. Thanksgiving is gone and Christmas is almost upon us again. As many of you probably remember I took a vacation last year to the north pole and was dancing with Santa’s elves about this time. I’m not going to have time for all that vacationing this year, however I did decide to go ahead and get an early start on the holiday season and get a Christmas tree on the first day of December. I took this short video clip of me getting the tree. I hope you enjoy!

Recieve new weekly articles by email:

Similar Posts:

Gerald Weber

I founded Search Engine Marketing Group in December 2005. More recently I co-founded viralcontentbuzz.com. which is the free platform that helps bloggers generate REAL "social buzz" on their best content. Feel free to follow me on Google+

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookLinkedInPinterestGoogle PlusStumbleUponDelicious

"Newsletter" Our weekly newsletter features some of the best curated SEO content from around the web!



Comment Policy

  • Ritu says:

    Wow, you can really give a tree nightmare during holidays. Awesome video! Happy holidays to you as well.

  • Ritu says:

    Wow, you can really give a tree nightmare during holidays. Awesome video! Happy holidays to you as well.

  • Erin Ryan says:

    HAHAHAHAHA…..That was hilarious! I laughed the whole way through :P Happy Holidays to you!

  • Erin Ryan says:

    HAHAHAHAHA…..That was hilarious! I laughed the whole way through :P Happy Holidays to you!

  • misslindadee says:

    OMG! THAT WAS HYSTERICAL! I was aware that plants have feelings, too. I read "THE SECRET LIFE OF PLANTS". You must give them B vitamins and an aspirin before you AX murder them! God bless! LMAO!

  • misslindadee says:

    OMG! THAT WAS HYSTERICAL! I was aware that plants have feelings, too. I read “THE SECRET LIFE OF PLANTS”. You must give them B vitamins and an aspirin before you AX murder them! God bless! LMAO!

  • chris says:

    That tree had it coming. Glad someone had the guts to take it down!

  • chris says:

    That tree had it coming. Glad someone had the guts to take it down!

  • Ann Smarty
    Twitter:
    says:

    Wow, that was amazing. Thanks for the holiday spirit!
    .-= Ann Smarty´s last blog ..Announcing MyBlogGuest: Community of Guest Bloggers =-.

  • Ann Smarty
    Twitter:
    says:

    Wow, that was amazing. Thanks for the holiday spirit!
    .-= Ann Smarty´s last blog ..Announcing MyBlogGuest: Community of Guest Bloggers =-.

  • Tobias Fox says:

    I just love those JibJab Videos. Pretty simple if you know the technology with the picture-in-picture. But the idea behind is counts.

    The crying tree is best ;)
    .-= Tobias Fox´s last blog ..Wie Suchmaschinen mit Linkwachstum umgehen =-.

  • Tobias Fox says:

    I just love those JibJab Videos. Pretty simple if you know the technology with the picture-in-picture. But the idea behind is counts.

    The crying tree is best ;)
    .-= Tobias Fox´s last blog ..Wie Suchmaschinen mit Linkwachstum umgehen =-.

  • Alisa Bowman says:

    I will never look at a tree the same way again. Holy crap, I don't think I'll be able to let my husband cut one down this year after watching that.
    .-= Alisa Bowman´s last blog ..How to Survive the Holidays, Part 2 =-.

  • Alisa Bowman says:

    I will never look at a tree the same way again. Holy crap, I don't think I'll be able to let my husband cut one down this year after watching that.
    .-= Alisa Bowman´s last blog ..How to Survive the Holidays, Part 2 =-.

  • Nate Moller says:

    You're an Ax Murderer, "bless your heart!"

    Thanks for the holiday wishes. I think about this video when we go buy a chopped down tree this weekend LOL.
    .-= Nate Moller´s last blog ..Looking for Wholesale Dropshippers? =-.

  • Nate Moller says:

    You're an Ax Murderer, "bless your heart!"

    Thanks for the holiday wishes. I think about this video when we go buy a chopped down tree this weekend LOL.
    .-= Nate Moller´s last blog ..Looking for Wholesale Dropshippers? =-.

  • Gerri says:

    Poor tree. You used the perfect shot of you though Gman ;)

  • Gerri says:

    Poor tree. You used the perfect shot of you though Gman ;)

  • Nightcrawlerx says:

    LMFAO!! this video made my day! Happy Holidays!

  • Nightcrawlerx says:

    LMFAO!! this video made my day! Happy Holidays!

  • Ryan says:

    haha, hilarious… I have a feeling we may see more of these from you in the future
    .-= Ryan´s last blog ..24 Ways to Give The Finger =-.

  • Ryan says:

    haha, hilarious… I have a feeling we may see more of these from you in the future
    .-= Ryan´s last blog ..24 Ways to Give The Finger =-.

  • Tyler says:

    Haha, now the Christmas season has officially begun!

  • Tyler says:

    Haha, now the Christmas season has officially begun!

  • Gloson
    Twitter:
    says:

    LOL. Poor tree :P Happy holidays to you, Gerald! :-)

  • Gloson
    Twitter:
    says:

    LOL. Poor tree :P Happy holidays to you, Gerald! :-)

  • Dennis Edell says:

    Damn, watch with no sound, it's a whole 'nother experience. LOL

    Btw, how the heck ya been man?
    .-= Dennis Edell´s last blog ..Whoopsy Commentluv Is Busted! You Have Permission To Leave ONE Link. =-.

    • Gerald Weber
      Twitter:
      says:

      Hey Dennis. Sorry I just noticed your comment, it was in moderation for some reason. Doing great, nice to see you!

      • Dennis Edell says:

        I was wondering that myself, ah well. Should we expect to hear where ya been and what ya been up to? ;)
        .-= Dennis Edell´s last blog ..Blogging Halted Here – Don’t Despair, This Is A Good Thing! =-.

  • Dennis Edell says:

    Damn, watch with no sound, it’s a whole ‘nother experience. LOL

    Btw, how the heck ya been man?
    .-= Dennis Edell´s last blog ..Whoopsy Commentluv Is Busted! You Have Permission To Leave ONE Link. =-.

    • Gerald Weber
      Twitter:
      says:

      Hey Dennis. Sorry I just noticed your comment, it was in moderation for some reason. Doing great, nice to see you!

      • Dennis Edell says:

        I was wondering that myself, ah well. Should we expect to hear where ya been and what ya been up to? ;)
        .-= Dennis Edell´s last blog ..Blogging Halted Here – Don’t Despair, This Is A Good Thing! =-.